Customer Service Specialist

Functie Als Customer Service Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor elke klant die contact probeert op te nemen via , mail of chat. Het soort vragen dat onze klanten sen is zeer breed van product- en toepassingsadvies tot vragen over Fleet Management, vragen over leveringen, facturatie, beschikbaarheid enzovoort. Het is jouw doel om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden in het eerste contact. Maar maak je geen zorgen als de vragen te moeilijk worden je kunt rekenen op een sterk back-office team dat je zal ondersteunen. Omdat je veel contacten per dag hebt, verwachten we bovendien dat je een sleuol speelt bij het identificeren van verkoopleads en het verbeteren van de gegevenskwaliteit van de klanten die je ontmoet. Kortom Klanten een hoge tandaard bieden Indien mogelijk een eerste contact oplossing bieden aan onze klanten Complexe klantvragen ondersteunen Bijdragen aan de verkoopdoelsingen Bijdragen aan het team

Bedrijfsinformatie
Het bedrijf is gesticht in en maakt en ontwerpt toonaangevende spitstechnologie, software en voor de professionele bouwindustrie, die zich duidelijk van de rest onderscheiden op verschillende vlakken. Ze zijn wereldwijd actief, gevestigd in meer dan landen met meer dan medewerkers. Desondanks de grootte van dit bedrijf, is dit een familiaal bedrijf en dat voel je ook aan hun informele en warme bedrijfscultuur. De waarden van dit bedrijf? Integriteit Moed Samenwerken Betrokkenheid
Jouw profiel Je bent vastberaden, leergierig en sterk servicegericht en oplossingsgericht. Je bent in staat om effectief samen te werken met interne en externe belanghebbenden om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Je kunt je werk ook zelfstandig beheren en werkt graag samen met collega's van alle afdelingen. Je begrijpt het belang van goed functionerende processen voor het succes van een bedrijf en bent in staat verbetermogelijkheden op te sporen om verandering te stimuleren. Idealiter heb je al werkervaring in een klantenservice, customer care, backoffice of commercieel georiënteerde omgeving. Kennis van MS Office (Excel, Powerpoint, Word) is een must, en nog beter als je al hebt gewerkt met Sharepoint, SAP en/of Salesforce. Je kan vlot communiceren met klanten en stakeholders in het Frans en Nederlands (gesproken en geschreven), en hebt een goede kennis van het Engels. Identificeer jij je ook met onze waarden van integriteit, moed, teamwerk en betrokkenheid? Bij Hilti kun je ze elke dag naleven en trots zijn op de bijdrage die je levert aan een duurzame wereld. "Bouwen aan een betere toekomst" is niet voor niets onze slogan. Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Aanbod ✓ Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring ✓ Een royaal salarispakket met mooie extralegale voordelen maaltijd- en ecocheques, collectieve en persoonlijke bonus, groeps- en hospitalisatieverzekering, cafetariaplan, verlofdagen ( dagen worden gepland tussen Kerst-Nieuwjaar), netto onkosten; ✓ Een lekkere fruitmand; ✓ Een ping-pong tafel om je tijdens de lunch uit te leven; ✓ Een opleiding van maand om het gamma te leren kennen en je klaar te stomen naar je functie; ✓ Een familiale en warme bedrijfscultuur met teambuildings, evenementen, mooie werkomgeving, fijne/collegiale collega's... Het bedrijf hecht belang aan het welzijn van hun personeel, sustainability en veiligheid. ✓ We bieden ook persoonlijke, materiële en financiële ondersteuning ✓ Wekelijkse individuele en teamvergaderingen, evenals jaarlijkse persoonlijke ontwikkelingsgesprekken ✓ Horizontale en verticale groeimogelijkheden ✓ Flexibiliteit tussen werk en privé met thuiswerkdagen en flexibele uren ✓ Een marktconform salaris op basis van een -urige werkweek, evenals een collectieve en individuele jaarlijkse bonus Solliciteren

Siham El Ghayati

 


Customer Service Specialist
2024-05-21 - 2024-06-12

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT

Land: België
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share